Na trhu ojedinělá publikace se zaměřuje na turismus v ekonomických souvislostech. Je určena studentům škol zaměřených na turismus a institucím zabývajícím se jeho rozvojem na národní, regionální a lokální úrovni. Nové vydání je rozšířené o problematiku produktu turismu a konkurenceschopnost destinací turismu. Zásadně je aktualizována problematika turismu v národní ekonomice obecně a problematika pasivního, aktivního a domácího turismu České republiky. Aktualizována je i tematika turismu ČR v kontextu... Celý popis
Koupit za 133 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Ekonomika turismu - Turismus České republiky: Turismus Ceské republiky - Palatková Monika, Zichová Jitka,
Doprava:
24 Kč
Skladem
133 Kč
Koupit za 133 Kč
Ekonomika turismu - Turismus České republiky - Monika Palatková
Doprava:
49 Kč
Skladem
125 Kč
Koupit za 125 Kč
Ekonomika turismu Turismus České republiky 2 vydání - Palatková Monika Zichová Jitka
Doprava:
69 Kč
Skladem
299 Kč
Koupit za 299 Kč
Ekonomika turismu, 2. aktualizované a rozšířené vydání – Palatková Monika, Zichová Jitka, B5, Měkká vazba, 264 stran
Doprava:
zdarma
Skladem
149 Kč
Koupit za 149 Kč
Ekonomika turismu - Turismus České republiky
Doprava:
85 Kč
127 Kč
Koupit za 127 Kč
Popis
Na trhu ojedinělá publikace se zaměřuje na turismus v ekonomických souvislostech. Je určena studentům škol zaměřených na turismus a institucím zabývajícím se jeho rozvojem na národní, regionální a lokální úrovni. Nové vydání je rozšířené o problematiku produktu turismu a konkurenceschopnost destinací turismu. Zásadně je aktualizována problematika turismu v národní ekonomice obecně a problematika pasivního, aktivního a domácího turismu České republiky. Aktualizována je i tematika turismu ČR v kontextu členství v EU.
První část publikace se zabývá obecnými základy turismu, zahrnujícími mimo jiné jeho typologii a terminologii. Značná pozornost je věnována i teorii trhu turismu, tedy nabídce a poptávce i ceně v turismu. Další část knihy pojednává o statistickém monitoringu turismu v ČR a zejména o analýze vlivů turismu na národní ekonomiku se zaměřením na ekonomiku ČR a jejich vyhodnocení pomocí platební bilance a satelitního účtu. V publikaci jsou dále řešeny základní charakteristiky vývoje a současného stavu turismu ČR se zaměřením na aktivní, pasivní a domácí turismus a spotřební chování účastníků turismu. Autorky se zabývají též organizační a řídicí strukturou turismu ČR.
První část publikace se zabývá obecnými základy turismu, zahrnujícími mimo jiné jeho typologii a terminologii. Značná pozornost je věnována i teorii trhu turismu, tedy nabídce a poptávce i ceně v turismu. Další část knihy pojednává o statistickém monitoringu turismu v ČR a zejména o analýze vlivů turismu na národní ekonomiku se zaměřením na ekonomiku ČR a jejich vyhodnocení pomocí platební bilance a satelitního účtu. V publikaci jsou dále řešeny základní charakteristiky vývoje a současného stavu turismu ČR se zaměřením na aktivní, pasivní a domácí turismus a spotřební chování účastníků turismu. Autorky se zabývají též organizační a řídicí strukturou turismu ČR.
Parametry
Autor | Monika Palatková, Jitka Zichová |
Nakladatelství | Grada |
Rok vydání | 2014 |
Výrobce | Grada |
Počet stran | 264 |