Východiskem k dosažení úspěchu na trhu je marketingová koncepce firmy, definována ve dvou rovinách: jako filosofie podnikání a jako systém funkcí. Marketing je obecně platný a dochází k jeho permanentnímu rozšiřování i prohlubování. Nalezení cesty k tržnímu úspěchu firmy je především podmíněno objektivním určením výchozí pozice. Předpokladem je trvale aktualizovaná poznávací stránka marketingu, završená volbou strategie. Rozhodujícím subjektem zasluhujícím pozornost firmy je zákazník. Nová paradigmata... Celý popis
Koupit za 267 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Vize tržního úspěchu - Michal Černý
Doprava:
55 Kč
Skladem
267 Kč
Koupit za 267 Kč
Vize tržního úspěchu - Tomek Gustav Vávrová Věra
Doprava:
69 Kč
Skladem
298 Kč
Koupit za 298 Kč
Vize tržního úspěchu - Michal Černý
Doprava:
zdarma
267 Kč
Koupit za 267 Kč
Vize tržního úspěchu
Doprava:
39 Kč
298 Kč
Koupit za 298 Kč
Vize tržního úspěchu - Černý Michal
Doprava:
79 Kč
295 Kč
Koupit za 295 Kč
Popis
Východiskem k dosažení úspěchu na trhu je marketingová koncepce firmy, definována ve dvou rovinách: jako filosofie podnikání a jako systém funkcí. Marketing je obecně platný a dochází k jeho permanentnímu rozšiřování i prohlubování. Nalezení cesty k tržnímu úspěchu firmy je především podmíněno objektivním určením výchozí pozice. Předpokladem je trvale aktualizovaná poznávací stránka marketingu, završená volbou strategie.
Rozhodujícím subjektem zasluhujícím pozornost firmy je zákazník. Nová paradigmata marketingu předpokládají nový přístup, charakterizovaný principem marketingu vztahů. Zde m
Rozhodujícím subjektem zasluhujícím pozornost firmy je zákazník. Nová paradigmata marketingu předpokládají nový přístup, charakterizovaný principem marketingu vztahů. Zde m
Parametry
Žánr | naučné |
Rok vydání | 2012 |
Autor | Michal Černý |
Počet stran | 274 |
Výrobce | Professional publishing |
Vazba | vázaná |
Jazyk | české |
Váha | 660 gramů |
ISBN | 978-80-7431-071-3 |