V knize zkušených odborníků se dozvíte, že pro odstranění manažerských problémů, zvýšení efektivnosti firmy a zajištění konkurenceschopnosti je nezbytné propojení řízení výroby, nákupu a marketingu a přijetí marketingové koncepce podnikání. Od poznání strategických a taktických manažerských přístupů dospějete k nutnosti integrace prodeje, výroby a nákupu na úrovni operativního řízení, seznámíte se s postupem tvorby sortimentního plánu podniku za plné účasti výroby a nákupu i s nástroji a metodami,... Celý popis
Koupit za 369 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Řízení výroby a nákupu - e-kniha
Doprava:
114 Kč
Skladem
369 Kč
Koupit za 369 Kč
E-kniha Řízení výroby a nákupu - Gustav Tomek, Věra Vávrová
Doprava:
zdarma
440 Kč
Koupit za 440 Kč
Popis
V knize zkušených odborníků se dozvíte, že pro odstranění manažerských problémů, zvýšení efektivnosti firmy a zajištění konkurenceschopnosti je nezbytné propojení řízení výroby, nákupu a marketingu a přijetí marketingové koncepce podnikání. Od poznání strategických a taktických manažerských přístupů dospějete k nutnosti integrace prodeje, výroby a nákupu na úrovni operativního řízení, seznámíte se s postupem tvorby sortimentního plánu podniku za plné účasti výroby a nákupu i s nástroji a metodami, bez nichž integrace není realizovatelná. Řízení výroby je vysvětleno jako sestavení a práce s ope
Parametry
Jazyk | české |
Autor | Gustav Tomek, Věra Vávrová |
Výrobce | Grada |