Publikace: Marketingové strategie - Horáková Helena. Publikace pomáhá porozumět marketingu, který vidí jako dynamickou disciplínu v dnešním proměnlivém prostředí, kde je dostatek nejrůznějších produktů, ale „nedostatek“ zákazníků. Snaží se poznat a pochopit marketing jako koncepci, která se nebrání novým způsobům myšlení inspirovaným rychle se vyvíjejícími trhy. Nenabízí proto jen strohý teoretický výklad, ale předkládá podněty k zamyšlení a diskusi. Publikace je určena studentům oboru, ale i manažerům,... Celý popis
Koupit za 182 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Marketingová strategie - Horáková Helena
Doprava:
69 Kč
Skladem
182 Kč
Koupit za 182 Kč
Marketingové strategie
Doprava:
85 Kč
164 Kč
Koupit za 164 Kč
Popis
Publikace: Marketingové strategie - Horáková Helena. Publikace pomáhá porozumět marketingu, který vidí jako dynamickou disciplínu v dnešním proměnlivém prostředí, kde je dostatek nejrůznějších produktů, ale „nedostatek“ zákazníků. Snaží se poznat a pochopit marketing jako koncepci, která se nebrání novým způsobům myšlení inspirovaným rychle se vyvíjejícími trhy. Nenabízí proto jen strohý teoretický výklad, ale předkládá podněty k zamyšlení a diskusi. Publikace je určena studentům oboru, ale i manažerům, kteří již danou profesi vykonávají, a podnikovým pracovníkům majícím k praxi strategického marketingového řízení blízko. Publikace: Marketingové strategie - Horáková Helena.
Parametry
Autor | Helena Horáková |
Nakladatelství | Bookretail |
Rok vydání | 2014 |
Výrobce | Idea Servis |
Počet stran | 104 |