Marketing a management jsou vědy, které se neustále vyvíjejí a mění se i jejich terminologie. My budeme vycházet ze současného moderního poznání. Slovní zásoba specifických anglických pojmů usnadňující komunikaci vede k větší efektivitě, upřesnění významu a porozumění manažerů po celém světě. Základní slovíčka v publikaci uvedená by měla patřit k mentální výbavě každého studenta a absolventa vyšší odborné školy a vysoké školy bez ohledu na studovaný obor. Je třeba si uvědomit, že jasná, odborná... Celý popis
Koupit za 52 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Slovník moderního manažera
Doprava:
45 Kč
Skladem
52 Kč
Koupit za 52 Kč
Slovník moderního manažera - Jaroslav Beneš
Doprava:
24 Kč
107 Kč
Koupit za 107 Kč
Slovník moderního manažera
Doprava:
54 Kč
76 Kč
Koupit za 76 Kč
Slovník moderního manažera - Jaroslav Beneš
Doprava:
99 Kč
57 Kč
Koupit za 57 Kč
Slovník moderního manažera - Základní pojmy z managementu a marketingu - Jaroslav Beneš
Doprava:
59 Kč
Skladem
53 Kč
Koupit za 53 Kč
Popis
Marketing a management jsou vědy, které se neustále vyvíjejí a mění se i jejich terminologie. My budeme vycházet ze současného moderního poznání.
Slovní zásoba specifických anglických pojmů usnadňující komunikaci vede k větší efektivitě, upřesnění významu a porozumění manažerů po celém světě. Základní slovíčka v publikaci uvedená by měla patřit k mentální výbavě každého studenta a absolventa vyšší odborné školy a vysoké školy bez ohledu na studovaný obor.
Je třeba si uvědomit, že jasná, odborná terminologie nevznikla a nepoužívá se proto, aby zmátla, či zkomplikovala rétoriku lidí prostřednictvím použití komplikovaného jazyka, nýbrž aby usnadnila jeho komunikaci. Čtenáře musím upozornit, že se nejedná o klasický překladový slovník, ale slovník, kde se kombinují české a anglické pojmy, a tím se vytváří pojmový a výkladový slovník. Doba si tuto kombinaci žádá a já ji tímto slovníkem uvádím do světa managementu a marketingu. Cílovou skupinou jsou všichni, kteří mají zájem vědět, znát a poznat něco nového a v moderních pojmech se dynamicky orientovat.
Pro zábavu v závěru uvádím několik slovíček, které dnešní manažeři při běžném styku používají, a tím je vidět, že i management je bohatý na parodie, slangy i žargony, a tím slouží k pobavení čtenáře.
Přesto jsem přesvědčen, že jsem nesepsal všechny pojmy, které v managementu a marketingu jsou. Pojmy se stále aktualizují, vyvíjejí a tak předpokládám možnost dalších doplnění a upřesnění.
Mgr. Jaroslav Beneš MBA
Slovní zásoba specifických anglických pojmů usnadňující komunikaci vede k větší efektivitě, upřesnění významu a porozumění manažerů po celém světě. Základní slovíčka v publikaci uvedená by měla patřit k mentální výbavě každého studenta a absolventa vyšší odborné školy a vysoké školy bez ohledu na studovaný obor.
Je třeba si uvědomit, že jasná, odborná terminologie nevznikla a nepoužívá se proto, aby zmátla, či zkomplikovala rétoriku lidí prostřednictvím použití komplikovaného jazyka, nýbrž aby usnadnila jeho komunikaci. Čtenáře musím upozornit, že se nejedná o klasický překladový slovník, ale slovník, kde se kombinují české a anglické pojmy, a tím se vytváří pojmový a výkladový slovník. Doba si tuto kombinaci žádá a já ji tímto slovníkem uvádím do světa managementu a marketingu. Cílovou skupinou jsou všichni, kteří mají zájem vědět, znát a poznat něco nového a v moderních pojmech se dynamicky orientovat.
Pro zábavu v závěru uvádím několik slovíček, které dnešní manažeři při běžném styku používají, a tím je vidět, že i management je bohatý na parodie, slangy i žargony, a tím slouží k pobavení čtenáře.
Přesto jsem přesvědčen, že jsem nesepsal všechny pojmy, které v managementu a marketingu jsou. Pojmy se stále aktualizují, vyvíjejí a tak předpokládám možnost dalších doplnění a upřesnění.
Mgr. Jaroslav Beneš MBA
Parametry
Žánr | naučné |
Rok vydání | 2013 |
Nakladatelství | Beneš Jaroslav |
Autor | Beneš Jaroslav |
Počet stran | 108 |
Výrobce | Beneš Jaroslav |
Vazba | brožovaná bez přebalu |
Jazyk | české |