Od operativního řízení výroby k dodavatelskému řetězci. Na trhu ojedinělá publikace se zabývá předpoklady a vlastním řízením výroby v podmínkách marketingové koncepce. Poskytuje návod, jak řešit rozpory mezi funkcemi hodnototvorného procesu s cílem zvýšení konkurenceschopnosti firmy a hodnoty pro zákazníka. Základem je procesní pohled na řízení odbytu, výroby a nákupu v rámci operativního řízení výroby. Kniha spojující teorii s praxí je určena managementu výrobních firem, studentům VŠ a je také... Celý popis
Koupit za 167 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Integrované řízení výroby
Doprava:
45 Kč
Skladem
167 Kč
Koupit za 167 Kč
Integrované řízení výroby
Doprava:
54 Kč
170 Kč
Koupit za 170 Kč
Integrované řízení výroby. Od operativního řízení výroby k dodavatelskému řetězci - Gustav Tomek, Věra Vávrová
Doprava:
48 Kč
Skladem
179 Kč
Koupit za 179 Kč
Integrované řízení výroby - Gustav Tomek, Věra Vávrová
Doprava:
49 Kč
166 Kč
Koupit za 166 Kč
Integrované řízení výroby - Tomek Gustav, Vávrová Věra - 17x24
Doprava:
69 Kč
Skladem
429 Kč
Koupit za 429 Kč
Popis
Od operativního řízení výroby k dodavatelskému řetězci.
Na trhu ojedinělá publikace se zabývá předpoklady a vlastním řízením výroby v podmínkách marketingové koncepce. Poskytuje návod, jak řešit rozpory mezi funkcemi hodnototvorného procesu s cílem zvýšení konkurenceschopnosti firmy a hodnoty pro zákazníka. Základem je procesní pohled na řízení odbytu, výroby a nákupu v rámci operativního řízení výroby. Kniha spojující teorii s praxí je určena managementu výrobních firem, studentům VŠ a je také pomůckou pro tvůrce softwaru v oblasti řízení odbytu, výroby a nákupu.
Na trhu ojedinělá publikace se zabývá předpoklady a vlastním řízením výroby v podmínkách marketingové koncepce. Poskytuje návod, jak řešit rozpory mezi funkcemi hodnototvorného procesu s cílem zvýšení konkurenceschopnosti firmy a hodnoty pro zákazníka. Základem je procesní pohled na řízení odbytu, výroby a nákupu v rámci operativního řízení výroby. Kniha spojující teorii s praxí je určena managementu výrobních firem, studentům VŠ a je také pomůckou pro tvůrce softwaru v oblasti řízení odbytu, výroby a nákupu.
Parametry
Žánr | odborné |
Rok vydání | 2014 |
Nakladatelství | Grada |
Autor | Gustav Tomek, Věra Vávrová |
Počet stran | 368 |
Výrobce | Grada |
Vazba | Brožovaná bez přebalu lesklá |
Jazyk | české |
Váha | 616 gramů |
ISBN | 978-80-247-4486-5 |