Tato monografie si klade za cíl seznámit čtenáře s problematikou tvorby hodnoty s využitím prostředků informačních a komunikačních technologií v rámci vazeb se zákazníky a dodavateli. První kapitola seznámí čtenáře s různým pojetím hodnoty, kategoriemi a dimenzemi hodnoty a s vymezením tohoto pojmu pro problematiku tvorby hodnoty v podnikových sítích a řetězcích včetně přístupů k měření hodnoty. V druhé kapitole jsou rozvedeny stěžejní teoretické přístupy řízení tvorby hodnoty v dodavatelsko-odběratelských... Celý popis
Koupit za 189 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Hodnota a e-business - Alena Klapalová
Doprava:
49 Kč
189 Kč
Koupit za 189 Kč
Popis
Tato monografie si klade za cíl seznámit čtenáře s problematikou tvorby hodnoty s využitím prostředků informačních a komunikačních technologií v rámci vazeb se zákazníky a dodavateli. První kapitola seznámí čtenáře s různým pojetím hodnoty, kategoriemi a dimenzemi hodnoty a s vymezením tohoto pojmu pro problematiku tvorby hodnoty v podnikových sítích a řetězcích včetně přístupů k měření hodnoty. V druhé kapitole jsou rozvedeny stěžejní teoretické přístupy řízení tvorby hodnoty v dodavatelsko-odběratelských vztazích. Třetí kapitola je věnována sumarizaci vybraných dosavadních poznatků o informa Hodnota a e-business - Alena Klapalová od authora Alena Klapalová a nakladatelství za skvělé ceny na e-shopu Martinus.cz
Parametry
Autor | Alena Klapalová |
Jazyk | české |
Nakladatelství | Masarykova univerzita Brno |
Rok vydání | 2011 |
Výrobce | Masarykova univerzita |
Počet stran | 181 |