Publikace: Hodnota a e-business - Klapalová Alena. Tato monografie si klade za cíl seznámit čtenáře s problematikou tvorby hodnoty s využitím prostředků informačních a komunikačních technologií v rámci vazeb se zákazníky a dodavateli. První kapitola seznámí čtenáře s různým pojetím hodnoty, kategoriemi a dimenzemi hodnoty a s vymezením tohoto pojmu pro problematiku tvorby hodnoty v podnikových sítích a řetězcích včetně přístupů k měření hodnoty. V druhé kapitole jsou rozvedeny stěžejní teoretické... Celý popis
Koupit za 163 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Hodnota a e-business - Alena Klapalová
Doprava:
48 Kč
Skladem
163 Kč
Koupit za 163 Kč
Hodnota a e-business - Alena Klapalová
Doprava:
25 Kč
Skladem
145 Kč
Koupit za 145 Kč
Hodnota a e-business - Alena Klapalová
Doprava:
24 Kč
162 Kč
Koupit za 162 Kč
Hodnota a e business - Klapalová Alena
Doprava:
69 Kč
Skladem
181 Kč
Koupit za 181 Kč
Alena Klapalová: Hodnota a e-business
Doprava:
79 Kč
224 Kč
Koupit za 224 Kč
Popis
Publikace: Hodnota a e-business - Klapalová Alena. Tato monografie si klade za cíl seznámit čtenáře s problematikou tvorby hodnoty s využitím prostředků informačních a komunikačních technologií v rámci vazeb se zákazníky a dodavateli. První kapitola seznámí čtenáře s různým pojetím hodnoty, kategoriemi a dimenzemi hodnoty a s vymezením tohoto pojmu pro problematiku tvorby hodnoty v podnikových sítích a řetězcích včetně přístupů k měření hodnoty. V druhé kapitole jsou rozvedeny stěžejní teoretické přístupy řízení tvorby hodnoty v dodavatelsko-odběratelských vztazích. Třetí kapitola je věnována sumarizaci vybraných dosavadních poznatků o informačních a komunikačních technologiích v řízení podniků a poslední kapitola se zabývá možnostmi, ale i překážkami v procesu tvorby hodnoty v e-business a prezentovány jsou také i příklady hodnocení a měření využitelné v rámci e-business. Publikace: Hodnota a e-business - Klapalová Alena.
Parametry
Žánr | odborné |
Rok vydání | 2011 |
Nakladatelství | Munipress |
Autor | Alena Klapalová |
Počet stran | 180 |
Výrobce | Masarykova univerzita Brno |
Vazba | brožovaná |
Jazyk | české |
Váha | 240 gramů |
ISBN | 978-80-210-5506-3 |